generals.io: yeni nesil age of empires

ödevler veya sınavlar bastırdıkça lise sondan beri sardığım iki şey var: twitter ve oyunlar.

twitter'daki hareketliliğimi zaten müşahede ediyorsunuz (22.7k tivit olmuş vay be) ama online oyun kısmını da buraya aksettireyim dedim. ilk herkesin malumu agar.io ile düşmüştük bu bataklığa, son birkaç senedir de slither.io ile devam ediyordum ki karantina sürecinde bir de generals.io'ya sardık. böyle strateji-şans oyunu bir miktar.

bu oyunun en sevdiğim yanı ise sonradan replay edebiliyor olmanız. hatta link alıp başkalarıyla da paylaşabiliyorsunuz. güzel oyunlar oynadıkça burayı güncelleyeceğim. bu post'un vazifesi o olacak biraz.

aşağıdaki oyunlar benim birinclik ile sonuçlandırdığım ffa oyunlar. ffa, yani free for all. çoğu 8 kişi, herkes tek saldıran saldırana. tabiki de sonuncu olduğum oyunları koymuyorum.

>>>> PART 3 <<<<
ikna ede ede kazanmak. hem ilk rakibi hem de son rakibi yenilmeye ikna ettim chat'te.

EN UZUN OYUN, 1.5 SAAT! - rakibi takdir etmek lazım, son ana kadar çaba var.
(2400.turn'e atlayabilirsiniz)

EN UZUN GERCEK MUCADELE!

tek tek, tek tek

surpriz sonlu
`
ne inatçı rakip çıktı yahu

en kısa oyun (1.8 dakika) * nokta atışları

ne kadar güzel bir konum:

rahat oyun:
http://generals.io/replays/SdE3WR0jU

sans

ne direndi bee

3.5 dakikalik oyun

geriye düştükten sonra toparlamak

oldukça kolay

tek tek.. tek tek..

en kolay oyun:

eheheh son anda stratejık bir hamle

şimdi ortalığı çok karıştırdılar

cayır cayır

yordu yav.

keyfine uzattım

rakip aşırı güçlüdür ama defans 0

kolay

rahat 

fantezi:

kovalamacalar

herkesi tek tek almak:

en şanslı oyun

şipşak oyun, tak tak

beleşçiye beleşçilik yapmak

işte distraction işte şaşırtmaca

gerçek beleşçilik:

yine beleşçilik yaparken ben:

kaostan istifade etmek:

fastest game ever! it only took me 2 mins to capture everybody

tek tek herkesi hizlica alma

one by one, fast game 

unexpected win

an impossible win

dişimle tırnağımla kazıyarak

şov



>>>> PART 2 <<<<


herkesi tek tek yenmek ve yenince asker sayının azalması:

stratejik konumun önemi:

herkesi tek tek ele geçiriyorumdur:
http://generals.io/replays/SFZ-l6_5I

ucundan ucundan

yarım saniye farkla kazanmak:

şans:

kaos benim karakterimdir:
http://generals.io/replays/Hd0v9wRs8

biraz da şans:

baskın basanındır:

temiiz:

3 katı büyüğümü yendim eheheh:

bedava bedava:

risk aldım

1vs1

birtakım şaşırtmacalar

kolay oyun:


others:



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kurumlar (Institutions) Yazı Dizisi 1

It’s gotta be true, because data says so

damn cycle of the internet